کد مطلب: 140256
دانا گزارش مي دهد:
خشم اصلاح‌طلبان از انتخاب کدخدايي توسط مجلس دهم/ يک فعال اصلاح طلب: نمايندگان دکمه را اشتباه زده‌اند!
تاریخ انتشار : 1395/04/23 19:25:23
نمایش : 1118
در حالي که اصلاح طلبان انتظار انتخاب کدخدايي به عنوان حقوقدان شوراي نگهبان را نداشتند، کدخدايي بيشترين آرا را از سوي مجلس دهم کسب کرد.












 

به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ صبح امروز بررسي سوابق 5 گزينه حقوقدان شوراي نگهبان،‌ در دستور کار مجلس قرار گرفت. محمدرضا عليزاده، احمد بيگي و محمدهادي صادقي سه گزينه مورد نظر فراکسيون اميد در مجلس بودند.

فراکسيون ولايت نيز حمايت خود از عباسعلي کدخدايي، سيد فضل الله موسوي و محمدهادي صادقي را اعلام کرده بود که در نهايت پس از نطق چند دقيقه‌اي هر يک از 5 حقوقدانان، معرفي شده، نوبت به رأي گيري رسيد که براساس آن از 263 راي اخذ شده، عباسعلي کدخدايي با 203، محمد عليزاده با 178 و سيدفضل الله موسوي با 142 به عنوان حقوقدان هاي جديد شوراي نگهبان معرفي شدند.

اصلاح طلبان و طرفداران دولت در مجلس از آنجايي که کدخدايي سه سال پيش نتوانسته بود از مجلس رأي لازم براي حضور در شوراي نگهبان را بگيرد، انتظار داشتند اين اتفاق دوباره تکرار شود که در نهايت اين انتظار آنها عملياتي نشد.

نکته قابل توجه در اين ميان اين بود که اصلاح طلبان در قبال اين انتخاب نتوانستند سکوت کنند و عصبانيت اين انتخاب را در کانال ها و توئيت هاي خود در فضاي مجازي نشان دادند.

يکي از خبرنگاران اصلاح طلب در توئيتي با انتقاد از عملکرد فراکسيون اميد در مجلس نوشت: نماينده‌هاي مجلس دهم در راي به کدخدايي، حقوقدان ضداصلاحات، رکورد زدن. هدف حذف تندروها بود اما گويا دکمه ها رو اشتباه مي‌زنند.

 

 

انتخاب کدخدايي به عنوان اولين گزينه حقوقدانان مجلس از سوي نمايندگاني که غالب اصلاح طلبان با خوشحالي مجلس دهم را اصلاح طلب مي دانستند خشم آنها را برانگيخته و کانال هاي اصلاح طلب نمايندگان را به باد انتقاد گرفته اند.

انتهاي پيام/ط

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg